torsdag den 24. juli 2014

Buzzador

Jeg er i øjeblikket i gang med at prøve en ny barberhøvl fra BIC og den virker super godt det er hvad man kalder en engangshøvl men dette betyder ikke at man kun kan bruge den en gang det betyder bare at når kniven er blevet sløv så smider man den ud.
Jeg Buzzer produktet det betyder at jeg får tilsendt vareprøver som jeg så skal prøve og fortælle min mening om. Man får som oftes vareprøver med som man så skal dele ud til sine venner og familie og de skal så fortælle hvad de synes om produktet.
Lige nu Buzzer jeg BIC barberhøvl, og jeg er meget positivt overrasket. Jeg har altid kun brugt en slags barberhøvl og det er Venus fra Gilette. Men BIC høvlen er lige så god som Venus, den har en beskyttelses hætte man smider hele høvlen ud også håndtag når den ikke dur mere, og så er den billigere at købe end Venus hvilket jo kun er et plus.
 
Mine ben er så lækre glatte efter brug at isdesserten kan nydes direkte derfra.
God sommer
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar